czwartek, 24 października 2013

AA My Lipcare - pomadka ochronna

Dziś przedstawiam Wam recenzję z pomadką ochronną, którą dostałam do testów od portalu Uroda.com :) 



Miałam szansę przetestować pomadkę AA My Lipcare w wersji Sensitive. 


Producent zapewnia o czterech działaniach pomadki – pielęgnacji, długotrwałym nawilżeniu, odżywienie i nadaniu miękkości ust. W moim przypadku wszystko się sprawdziło. 


Pomadka wolno się wchłania,  przez pewien czas pozostawia wrażenie „lepkości”.  Nie stanowi to jednak dyskomfortu, a wręcz odwrotnie – daje uczucie delikatnego  nawilżenia i odżywia suche usta.


Jeśli chodzi o pomadki ochronne, to zazwyczaj staram się używać tych w wersji neutralnej, a zapach pomadki AA idealnie dopasowuje się w moje preferencje. 


Dużym plusem pomadki jest fakt, że została przetestowana dermatologicznie przez osoby ze skłonnościami do alergii. 
 

W przejściu z okresu letnio/jesiennego sprawdzi się idealnie.



Moja ocena:

5/5


 Miałyście okazję używać? Buźka! 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji używać tej konkretnej pomadki ochronnej, ale zawsze staram się jakąś mieć w zanadrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy tej pomadki, praktycznie zawsze mam z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat szukam jakiegoś mazidła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moimi ulubionymi są pomadki ochronne Nivea ale na tą też może się skuszę :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wygląda, nie potrafię powiedzieć dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej pomadki nie miałam, ale sezon na te kosmetyki uważam już za otwarty :) Latem jakoś rzadziej po takie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam jej jeszcze, aktualnie używam LipSmacker ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń