środa, 19 czerwca 2013

Antyrądzikowa maseczka Siarkowa Moc

Zapraszam na post dotyczący antytrądzikowej maseczki "Siarkowa Moc" firmy Barwa



INFORMACJE OD PRODUCENTA:  

Opis produktu:
SIARKOWA MOC antytrądzikowa maseczka przeznaczona jest do skóry z tendencją do trądziku i łojotoku. Reguluje wydzielanie sebum oraz regeneruje naskórek. Szczególnie polecana w okresie dojrzewania. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych oczyszcza i zwęża pory, delikatnie złuszcza naskórek oraz wygładza i matuje skórę. 
Produkt przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.

Składniki aktywne:
Siarka – działa antybakteryjnie i przciwgrzybiczo, reguluję pracę gruczołów łojowych, zmniejsza wydzielanie sebum;
Glinka wulkaniczna – dotlenia, oczyszcza, matuje i regeneruje;
Kaolin – zwęża i oczyszcza pory, delikatnie złuszcza, działa kojąco i łagodząco oraz wygładza i poprawia koloryt skóry;
Multifruit Extract – działa antybakteryjnie i keratolitycznie, redukuje blizny potrądzikowe;
Bioselektywny oligosacharyd – ogranicza rozwój niepożądanych kolonii mikroorganizmów jednocześnie stymulując przywrócenie naturalnej flory bakteryjnej;

Sposób użycia:
 Nałożyć maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Po 10 – 15 minutach zmyć wodą. Przed użyciem wstrząsnąć.
Dla uzyskania lepszego efektu stosować z pozostałymi kosmetykami z serii SIARKOWA MOC.

Pojemność: 2x5ml



MOJA OPINIA 
Używałam kiedyś mydło siarkowe, które rzekomo miało poprawić moją cerę, ale się na nim zawiodłam. Sceptycznie podeszłam do wypróbowania tej maseczki. I się zdziwiłam! 
 
Już po pierwszym użyciu było widać efekty. Po maseczce moja buzia wyglądała na "czystszą" i "ładniejszą" (maseczka ma właściwości matujące i wygładzające), miałam zdecydowanie mniej wyprysków (używam kiedy mi coś "wyskoczy"), a skóra została dobrze nawilżona.  
Oprócz tego łatwo się spłukuje, a buźka jest później milusia w dotyku :)
Może zapach nie jest najlepszy, ale czego się nie zniesie, żeby dobrze wyglądać i odświeżyć swoją twarz?
Kupiłam ją za ok. 3,50 PLN w Rossmanie :) 


Ogólna ocena: polecam!





18 komentarzy:

  1. ciekawa maseczka, nie mam raczej problemów z wypryskami ale jak nadejdą gorsze czasy może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nie używam jej często, ale efekty po użyciu widać :)

      Usuń
  2. super,ze sie u Ciebie sprawdzila! mydlo szoda,ze nie bo wiadomo,jest wydajniejsze. sa jeszcze roznego rodzaju tabletki ktore sie lyka i wysuszaja skore od srodka,a co za tym idzie niweluja tradzik.
    dodaje Cie malenka do obserwowanych i milo mi bedzie jesli wpadniesz kiedys do mnie i jesli Ci sie spodoba takze zostaniesz moja obserwatorka. pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam i bardzo mi się spodobało!
      Dziękuję za radę, może skorzystam! :)

      Usuń
  3. Cześć :-)

    Pragnę Cię zaprosić do mojego pierwszego rozdania :-)

    http://shopkeeperka.blogspot.com/2013/06/pierwsze-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Już parę razy miałam w zamiarze wypróbowac, ale jakos zawsze mi to umykało. Może w końcu sie skuszę ;)

    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze stosuję maseczki z glinką :)
    Może z tej również skorzystam ! :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam już tę maseczkę i jest rzeczywiście bardzo fajna :)

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ;) szkoda, ze w swoim mieście nie mam Rossmana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj w sklepie internetowym Barwy? Albo w jakiejś aptece? Musisz się rozejrzeć :D

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad nią, ale bałam się, że zbyt wysuszy moją skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami stosuję raz na miesiąc, a czasami dwa razy w tygodniu i nie poczułam, że skóra była sucha, więc polecam! :)

      Usuń
  9. Muszę ją sama wypróbować po Twojej opinii:)
    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba kiedyś wypróbować :]
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tą maseczką - raczej ponownie do niej nie wrócę...

    OdpowiedzUsuń