wtorek, 30 lipca 2013

Lakier Rimmel 60 Seconds #2

Witam kochane w ten upalny dzień! :)
Zachowanie Polaków bardzo mnie bawi - jak jest zimno, to wszyscy narzekają, jak jest ciepło, to też narzekają. Nie ma jak im dogodzić! Postanowiłam więc nie narzekać na upały, tylko orzeźwić się zimnym Spritem z lodem :) A żeby poprawić sobie humor, to do szklanki włożyłam też różową parasolkę i różową słomkę. 
Od razu lepiej! :)

Wiem, że ostatnio (nie licząc wyprzedażowych łupów) był post z szybkoschnącym lakierem Rimmel i dziś jest kolejny, ale jakość i cena tych lakierów jest bardzo atrakcyjna, więc nie mogłam się oprzeć. I na tym poście się nie skończy, bo już jutro/pojutrze kolejny lakierek z tej serii ;)





INFO:
- Odcień nr. 315 Ready, Aim, Paint!
- Lakier szybkoschnący
- Pojemność: 8ml
- Łatwa aplikacja
- Szeroki pędzelek
- Wystarcza jedna warstwa







Lakier kupiony na obniżce, lecz niestety nie wiem za ile (kupowała mama:)). Czerwone paznokcie kojarzą mi się ze świętami. To jest jedyna pora roku, kiedy maluję je na ten kolor. Postanowiłam zrobić wyjątek, ale jednak zmywam lakier i maluję na coś mniej "świątecznego".


Paznokcie były malowane na szybko, bo miałam dosłownie kilka minut do autobusu i lakier jak najbardziej się sprawdził. Pomalowałam pazurki w kilka minut, nałożyłam jedną warstwę i nawet nie zauważyłam kiedy, a paznokcie były już suche. :) 
Jak najbardziej polecam!


I to nie koniec szybkoschnących lakierów Rimmel w tym tygodniu! Już niebawem śliczny fiolet :) 
Upalnego dnia!

22 komentarze:

  1. jak będzie jeszcze wyprzedaż to też go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś czerwień z Rimmela i wyglądała całkiem nieźle.

    Póki co znudziły mi się klasyczne kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś może go kupię, jak będą promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie szybkie do pomalowania pazurków lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor tego lakieru :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień czerwieni.. Sama muszę sobie jakiś czerwony sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor!
    Ja tam na upały nie narzekam- po 7 miesiącach zimy w tym roku obiecałam sobie, że choćby było 50 stopni nie będę narzekać :) bo zdecydowanie wolę tropiki niż Syberię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek! najważniejsze że szybko schnie, bo nie lubię czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor ;) Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :) W takim razie czekam na fiolet

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że tak szybko schną :)I kolorek też ładny, pasuje na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham czerwone lakiery i szminki, pięknie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. No to świetnie że ten lakier się sprawdził, muszę wypróbować :D Sama często kupuję z Golden Rose ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Kochana powiem Ci szczerze, że strasznie zawiedziona jestem tym lakierem. Może mam za duże wymagania, nie wiem... Większość chwali sobie ten lakier a dla mnie to totalny bubel..

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze nie miałam żadnego z tych lakierów, ale kolor ma ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy blog!
    Będę wpadać częściej
    obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor! ja czerwienie kocham miłością bezgraniczną :)

    OdpowiedzUsuń