sobota, 11 stycznia 2014

Ziaja Nuno, Krem antybakteryjny


Cześć Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu od Ziaji, który od jakiegoś miesiąca zagościł w mojej wieczornej pielęgnacji. 







INFO OD PRODUCENTA


Nuno przeciw pryszczom:
- Zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii oraz zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym.
- Delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników.
- Łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę.
- Nie zatyka porów.
Efekt nuno: normalizacja pracy gruczołów łojowych, redukcja zmian trądzikowych


  MOJA OPINIA
Antybakteryjny krem z Ziaji kupiłam z czystej ciekawości, zachęcona niską ceną. Nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłam, ale jestem pewna, że poniżej 10zł.
Przez dłuższy czas nie byłam przekonana do produktu, odstraszał mnie zapach i bałam się, żeby nie narobił mi na twarzy zbyt wielu szkód. Stosowałam raz na jakiś czas, aż do momentu buntu skóry mojej twarzy. Ok. miesiąca temu buzia strasznie mi się przetłuszczała. W ciągu dnia kilka razy musiałam używać bibułek matujących, a o pudrze nie wspomnę. W domu od razu zmywałam makijaż i robiłam maseczki z Siarkowej Mocy (pisałam o niej tutaj).
Nie wiedziałam już co się dzieje, więc pomyślałam, że ten krem już bardziej mi nie zaszkodzi.
Po tygodniu regularnego stosowania (nakładam krem na noc) nie zauważyłam żadnych krzywd, a mój nadmierny łojotok się uspokoił.


Zapach mi już nie przeszkadza, ale nie zauważyłam specjalnego działania kosmetyku. Łagodzi podrażnienia i na pewno nie zatyka porów! Pewnie działa antybakteryjnie. Nie zauważyłam jakiegoś matowanie cery, ale myślę, że nikomu nie zaszkodzi. 

Dostępny w Naturze i aptekach.
Nie jestem pewna co do Rossmana.


Nie wiem czy zakupię krem ponownie.
Teraz poluję na krem na dzień i na noc dla cery tłustej i mieszanej z Tołpy :)

Moja ogólna ocena: 
3+/5

Ktoś używał? :) 


Nuno przeciw pryszczom: - Zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii oraz zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym. - Delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników. - Łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę. - Nie zatyka porów. Efekt nuno: normalizacja pracy gruczołów łojowych, redukcja zmian trądzikowych - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1728,krem-antybakteryjny#sthash.A4494yYH.dpuf

8 komentarzy:

  1. Muszę zwalczyć ten mój trądzik bo jestem załamana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego akurat nie miałam, ale z tej serii zużyłam już peeling enzymatyczny i był całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często serii ziajki używałam jak byłam w Gimnazjum ;) Teraz już raczej po nią nie sięgam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała ale obecnie mam krem z antybiotykiem na trądzik i nie wolno mi stosować takich kremów :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się od jakiegoś czasu nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że umieściłaś tą recenzję, bo właśnie przymierzałam się do jego kupna :)

    Obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ochotę wypróbować maseczkę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń